søndag 29. august 2010

Halvmaraton trening

Jeg har jo tidligere skrevet om at jeg har syklet en del. Har nå funnet ut at jeg vil trappe litt mer ned på syklingen, slik at jeg får trenet joggemusklene best nå frem til hlavmaraton. Har også utsatt min personlige halvmaraton en uke til 3. oktober. Former er bra og jeg føler den absolutt er stigende. Men jeg må innrømme at i ferien, når jeg trodde jeg skulle få god tid til å trene, ikke ble så effektiv jeg hadde håpet på. Hverdagen og faste rutiner er det jeg har funnet ut er de beste rammer for effektiv trening. Det er også litt på grunn av sommerens latskap og alle siderne jeg har helt innpå, som gjør at jeg har utsatt dagen en uke. Vet ikke om det har noen reel verdi, men det har en psykologisk verdi. Jeg har økt tempoet mitt, men jeg må nok stå på skikkelig om jeg skal klare hlavmaraton på uner 2 timer.
Uansett gleder jeg meg over treningen og den fremgangen jeg har.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar