søndag 7. februar 2010

Lenger etter å se hagen våkner

Jeg lenger etter å se hagen min våkne. Sitter å titter ut på et aldeles nydelig vintervær. Knallsol og masse snø. Jeg gleder meg også til å dra ut å stå på ski i sola.
Men jeg har også sittet å planlagt uteplass m/tak, som vi skal bygge til våren. Jeg har lest i hageblader og sett utover den kritt hvite hagen, og har vanskelig for å tro at den kan bli full av planter, dufter og farger. Men jeg vet det kommer og jeg GLEDER meg!! Men jeg begynner å bli utålmodig...
Jeg skal i alle fall ut på ski, jeg har observert fuglesang og jeg vet at det kan bli godt i solveggen utover dagen. Så som en liten forsmak på utelivet, har jeg bestemt meg for å pakke meg inn i tepper etter skituren og drikke en varm og deilig kakao, mens jeg kjenner solen i fjeset! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar