tirsdag 22. mars 2011

Såing

Da er såingen i gang! Mamma var på besøk i helgen og sammen sådde vi:


Løvemunn, tomater, auberginer og mais. Jeg har ikke kjøkken hage. Jeg laget en for noen år siden. Da var jeg fersk hageeier og la kjøkkenhagen på det laveste søkket i hagen uten å bygge det opp eller få laget noen drenering. Den sommeren var i tillegg ganske våt, så kjøkkenhagen endte opp med råtne salatblader.... I dag er det et flott bed med sommerblomster, rosebusker, pioner og duftchersmin. Men i år skal jeg grave frem en ny. I tillegg til det jeg sådde i dag, skal jeg ha salat, squash og bønner.


Her står noe på plasse i spirehylla. I tillegg til det som er sådd har jeg, for første gang i år startet forkultivering av:  Canna

Dahlia - Classic Swanlake


Gladiolus callianthus


Dahlia Grape Quartz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar