søndag 20. mars 2011

Årets første vårkos!

Her ble morgenkaffen inntatt, i solveggen med en kopp kaffe og hageblad. Det var så nydelig, det var ordentlig varmt i sola og det var fantastisk fuglesang. Dette er min faste morgenplass om våren og høsten. Her kommer sola først, og varmer. Og i går kan man si det var sesongstart!




Her var en annen type sesongstart litt senere på dagen. Terrassen er nesten tom for is og snø. Jeg tok en tur på plantasjen for å hente noen vårblomster (opprinnelig for å kjøpe litt jord så jeg kan begynne og så, men det ble selvfølgelig litt ekstra...) - og vips så var ble det superkoselig i kaffekroken. Og nå skal vi kose  oss i hagen månedsvis fremover.

3 kommentarer:

  1. Heldige du! Ingenting er som en plass i solen:-)Liker veldig godt det tøffe zink bordet ditt - er det lov å spørre hvor du har fått tak i det? En nydelig solskinns søndag til deg!

    SvarSlett
  2. Takk for det :-)
    Jeg tror sinkbordet ble kjøpt på IKEA for 8-9 år siden....

    SvarSlett
  3. Så fint det var Anne.Kan godt komme på en kaffe dit jeg :-)
    Nå går vi en fin tid i møte. Gleder meg til varme og SOL!

    SvarSlett