søndag 20. februar 2011

Lat og fet!

Jeg føler jeg begynner å sive utover. Treningen foregår ikke helt som planlagt, dvs den går i rykk og napp. Selv om jeg egentlig er motivert og har et indre blikk av meg selv som viljesterk osv og har ønsker om å være sprek, føle meg sunn og vel, så kommer jeg meg ikke bort fra sofaen og ut i skiløypa. (det er kaldt ute også...)
Jeg har vært noen dager på kurs. Der var det liten mulighet for å spise annet enn det som ble servert, og når kakene ble satt frem, så visste jeg det var lenge til neste måltid (og ingen kiosk i nærheten - langt inne i den svenske skogen) så jeg måtte spise kaken og gjerne et par stykker, for å bli mett. Visst var de kjempegode, men jeg tar med kake og kosemeg mentaliteten hjem - og det er ikke bra for livvidden og overskuddet......
Nå får jeg sette meg ned å strukturere de kommende ukene, så det blir resultater i den retning jeg ønsker!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar