søndag 30. januar 2011

Treningsplanlegger

Som jeg har nevnt tidligere, er jeg flinkest til å trene når jeg planlegger og har et opplegg. Gjennom jobben har jeg lenge vært medlem av TC trening. Det innebærer at vi registrer all treningen vår. Den planlegger ikke så mye, annet enn vi legger inn noen målsetninger pr. måned vi skal oppnå. Om vi ikke har noe spesiselt mål, vi i alle fall automatisk ha et mål om å nå 1000 poeng pr. måned. Den hadde et poeng system som gjorde at 1000 poeng var utfordrende enten du var "mosjonist", "entusiast" eller "birkebiener".
Nå er ikke arbeidsgiveren min lenger medlem av dette opplegget, så jeg var på utkikk etter et nytt planleggingssystem. Fant da denne på http://www.iform.nu/. Og her er link til Treningsplanleggeren: http://iform.nu/emne/treningsplanlegger-programmer Her ligger ulike program som kan følges. Da kan du gå inn på disse og legge disse inn i treningskalender. Om du ikke ønsker å legge inn et ferdig program, kan du legge inn egendefinert, eller bare registrere.

Nå er treningsplanleggeren i gang, jeg har booket dager og tider. Herlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar