søndag 18. april 2010

Vakre mennesker

Jeg hørte et intervju på radion i går med Erik Fosnes Hansen. Han valgte selv sanger til intervjuet og en av sangene han ville spille var en italiensk sang som het "Bello/Implessible" (jeg er selvfølgelig ikke sikker på om det er slik det skrives).
I allle fall, den handler om at alle mennesker er vakre og umulige. Fosnes likte teksten så godt fordi han mente det er nettopp det vi alle er: vakre og umulige. Men, sa han, vi er vakre og umulige på hver vår måte.
Jeg synes det var så fint sagt, og når jeg hadde tenkt litt på det synes jeg også at det er akkurat sånn det er :)

2 kommentarer:

  1. Enig med deg. Godt sagt og godt tenkt. Har sittet og kost meg med å lese på bloggen din. Håper dere snart har såpass vår at dere får gjort noe med uteplassen. En slik plass gjør både vår, sommer og høst mer tilgjengelig ute. Lykke til med både det prosjektet og treningen din. Du er tøff. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar :) Rart egentlig, at det ikke er mer vanlig enn det er i Norge med overbygget uteplass, så mye utrygt vær som det er. Jeg skal holde bloggen oppdatert på fremdrift :)Fortsatt fin søndag til deg også !

    SvarSlett