søndag 4. april 2010

Farsan


Mannen min, mamma'n min og jeg var å så på "Farsan" på Kino. Svenskene (og spesielt Josef Fares) er gode på å lage morsomme og koselige filmer. De som har sett "Cops" og "Jalla Jalla" vet hva jeg mener. Ellers er også "Grabben i graven brevid" en av mine yndlingsfilmer. Jeg synes mange filmer de siste årene har blitt så ekstreme etter sitt behov for å tøye grenser. Særlig krim, action eller filmer som handler om konflikter av ulike slag. Enten er jeg blitt mer var og følsom, ellers så er det noe råere og mer grusomt i mange scener nå enn før. Orker ikke å se på det, jeg får vondt i kroppen lenge etterpå. Det å se en film som handler om menneskers små og store problemer ispedd litt lun humor, passer meg derfor helt ypperlig. Da kan jeg sitte på kino og humre og le og gråte en skvett. Farsan er ikke så full av latter som "Cops" og "Jalla, Jalla", men mer lun og humoristisk. Jeg koste meg!
Anbefales!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar